شما هم می توانید یک تعمیرکار حرفه ای هارد شوید

تعمیرات کامپیوتر امروزه یکی ازمشاغل خوب و پردرآمد بوده  که بازار کاری بسیار خوبی را هم دارد.کسی که به عنوان یک تکنسین و تعمیرکار کامپیوتر کارخود را انتخاب می کند باید به تمام جوانب و ساختار یک کامپیوتر آشنایی کامل داشته و به عبارتی معماری آن را به خوبی بشناسد تا در زمان خرابی بتواند مشکل را برطرف کند. یک کامپیوتر ( چه لپ تاپ و یا pc) از قطعات مختلفی ساخته شده است که میتوان به مادربرد – رم – کارت گرافیک – پاور و هارد نیز اشاره کرد. درصورتی که هر کدام از این قسمت ها و قطعات دچار اشکال شوند سیستم به کل از کار خواهد افتاد.آموزش ریکاوری اطلاعات

هارد دیسک

هارد دیسک از مهمترین اجزا یک کامپیوتر است که اگر از کار بیفتند دیگر سیستم نمی تواند کار کند و بلا استفاده خواهد بود ، زیرا تمامی نرم افزارها و زنده بودن یک رایانه به هارد دیسک بستگی دارد. حتی سیستم عاملی مانند ویندوز نیز بر روی هارد نصب و از آنجا اجرا می گردد و  وقتی هارد ازکار بیفتد سیستم عامل نیز ازکار خواهد افتاد و خب از کار افتادگی سیستم عامل یعنی خرابی سیستم و کار نکردن آن ، مدانید کههمه برنامه هایی که ما در کامپیوتر خودنصب میکنیم در محیط ویندوز و یا هر سیستم عامل دیگری اجرا می شود.

مشکلاتی که برای هارد پیش می آید بسیار گوناگون است و البته همه مشکلات هم به هاد مربوط نیست  به عنوان مثال کند شدن سیستم تا ۸۰درصد به هارد مربوط است ولی ۲۰ درصئ باقی دلیل دیگری دارید.خود هارد دیسک دارای اجزای مختلفی بوده که به صورت کای میتوان به هد – دیسک سخت ( پلاتر ) – و برد الکترونیکی اشاره کرد که این قطعات از اصلی ترین بخش های هارد است که بروز مشکل در هر کدام هارد را از کار میندازد.آسیب پذیرترین بخش در هارد هد می باشد ، وقتی هارد ضربه می بیند هد یا میشکند و یا با وارد کردن ضربه بر سطح دیسک هم دیسک رادچار آسیب می کند و هم خود هد از کار می افتد. در این حالت چاره فقط تعویض هد می اشد که باید هد جدید را جایگزین هد خراب کرد.اموزش تعمیرات هارد

جراحی هارد خود نیازمند دانش و تجربه کافی در  این زمینه است و هم باید ابزارهای لازم را داشته باشید. مرکز تعمیرات هارد که خود یکی از قوی ترین مراکز تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات است دوره های آموزشی تعمیرات هارد رابرگزار نموده است.در این دوره شما به صورت کامل تعمیرات هارد را خواهید آموخت و بعد از اتمام دوره خواهی توانست هر نوع هاردی را عیب یابی ئ تعمیر نمایید.همچنین قادر خواهی بود که اطلاعات از دست رفته و یا هارد فرمت شده را بازیابی کنید که یکی از مهمترین مباحث در تعمیرات هارد می باشد. چون خیلی از افراد که برای تعمیرات هارد و یا رم خود مراجعه میکنند برای بازیابی و دسترسی به اطلاعات از دست رفته خودشون هست و خودهارد شاید همچین مهم نباشه.زیرا در مرکز تعمیرات هارد زیاد شاهد آن بوده ایم که مشتری درخواست کرده که فقط اطلاعات بازیابی شود و درست شدن و نشدن هارد و یا رم مهم نیست.

تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات به دلیل مهم بودن در تعمیرات کامپیوتر یکی از اصلی ترین بخش ها بوده و کسی که تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات را به خوبی انجام دهد موقعیت شغلی خوبی راخواهد داشت و هم درآمدهای خوبی را نصیب خود خواهد کرد.

 

این دوره برای کسانی است که به مبحث تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات علاقه مند بوده و  یا خود تعمیرات کامپیوتر را انجام میدهند و میخواهند که تعمیرات هارد را نیز به صورت حرفه ای یاد بگیرند.

میتوانید برای اطلاع از نحوه ی برگزاری دوره و همچنین مدت زمان کلاس ها باشماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه »تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

همچنین میتوانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین در دوره ی تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات ثبت نام کنید.

آیا شما ربات هستید؟



بازگشت به صفحه ی اصلی